Валута
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Език
Меню
Профил
Език

Категории с падащо меню

Акордеонни категории

Условия и правила за връщане на стока и предявяване на рекламации

Уважаеми клиенти, моля запознайте се с нашите условия и правила за връщане на стоки и предявявване на рекламация

І. Връщане и замяна на стоки

(1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в 30-дневен срок, считано от датата на получаване на стоката.

(2)          Правото на отказ по ал. 1 не се прилага в следните случаи:

-           за доставка на стоки и предоставяне на услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовите пазари, които Доставчикът не е в състояние да контролира;

-           за доставка на стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка;

-           за доставка на стоки, които поради своето естество са потребими или не могат да бъдат върнати, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;

-           за доставка на книги, аудио- и видеозаписи или програмни продукти, разпечатани от потребителя;

-         за доставка на хранителни добавки и храни

-           за стоки с нарушен търговски, в това число но не само – стоки по които има наранявания, драскотини, липсващи или повредени компоненти като прилежащи продукти и аксесоари, кашони, предпазно фолио, книжки, дискове, пликове, брошури, рекламни материали и др. подобни.

(3)          В случай че Доставчикът не е предоставил информацията по чл. 54 от Закона за защита на потребителите, потребителят има право да се откаже от сключения договор в срок до три месеца, считано от датата на получаване на стоката.

(4) Потребителят трябва предварително да информира Продавача за намерението си да върне стоката, като му изпрати известие чрез телефонно обаждане на посочения телефон  - 0899130300 или на имейл jpavlova@jiventa.bg.
(5) Потребителят следва да заплати разходите за връщането на стоката. Върнатата стока трябва да бъде във вида, в който е получена, с ненарушен търговски вид и без липсващи от нея части, да не е употребявана, да е в своята оригинална опаковка, с придружаващите я етикети и с всички съпътстващи я документи – касова бележка или фактура, указания за употреба и др.
(6) Потребителят има право на замяна на закупена от сайта стока до 3 дни от дата на нейното получаване, в случай че по вина на Доставчика е получил различна от тази, която е посочил в своята поръчка. В случай, че Продавачът не успее да набави нужните продукти, същият се задължава да уведоми Потребителя и да му върне заплатената сума, в това число и транспортните разходи по доставката, заплатени от Потребителя, в срок от 30 календарни дни.

ІІ. Предявяване на рекламации

(1) Потребителят има право на рекламация на закупена от сайта стока в 3 дневен срок от датата на нейното получаване в случай че открие видими дефекти като писмено уведоми Доставчика на имейл  jpavlova@jiventa.bg. Случаите, в които рекламацията може да бъде предявена са както следва 

 - констатирани липси 

 - несъответствие с обявения размер или цвят

 - несъответствие с обявената търговска марка 

 - констатирани дефекти 

(2) Доставчикът се ангажира да замени дефектния продукт с нов или да възстанови заплатените от клиента суми. В случай на дефектен продукт, транспортните разходите по замяната са за сметка на Доставчика.

(2) При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за един от двата начина - възстановяване на заплатената сума или заменяне на стоката с нова.

(3) Потребителят може да върне стоката чрез услугите на куриерска компания, позволяваща проследяването на пратката.

(4) Доставчикът преглежда върнатата стока и след преценка дали отговаря на изискванията за рекламация, връща стойността на стоката по един от двата начина - 

- по банкова сметка, посочена от Потребителя, ако е била платена с наложен платеж 

 - по кредитната/дебитната карта, ако стоката е била платена с такава карта.

 - за попълване на бланка за предявяване на рекламация, моля натиснете тук.